به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، با رونمایی این سامانه عموم شهروندان و جامعه هدف بهزیستی میتوانند با شمارهگیری ۱۴۸۲، شکایات خود از مراکز تحت نظارت بهزیستی اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان، بیماران روانی مزمن، کمپهای ترک اعتیاد، مراکز نگهداری ایتام، کودکان کار و بی سرپرست، کلینیکهای مددکاری و غیره را در این سامانه ثبت تا مورد بررسی قرار گیرد.
زهرا همتی تسریع در رسیدگی به درخواستها و شکایات را هدف اصلی ایجاد این سامانه برشمرد و افزود: علاوه بر دریافت شکایات مردمی همچنین پیشنهادات و ایدههای همشهریان و جامعه هدف بهزیستی در راستای ارتقای سطح خدمات و رفع نواقص از طریق این سامانه دریافت و پیگیری خواهد شد.
وی یادارو شد: شماره تلفن ۱۴۸۲سامانه دیده بان بصورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به تماس های شهروندان و ثبت نظرات مردمی است.
پایان
نظر شما